beroende..

yey, vart ute och ridit, fast de va ju några timmarsedan men ja har ju vart ute i det underbara vädret iallafall, solen lyste såå varmt mot väggen här hemma, och det luktade nästan lite vår. mys

men solen försvinner ner bakom topparna nu så det kyler snart på.
har suttit och kikat på en hel del olika tårtor nu, fasiken va en del är duktiga men samtidigt så använder dom väldigt mycket på tårtan som inte går att äta? jag har ju kört det att ALLT på tårtan ska ätas och liksom HÖR till tårtan. men en del liksom smyckar hela tårtan med blommor eller sidenband osv, och får börja kalasen att plocka bort allt det så det bara blir som en (enkel) tårta kvar. likadant att tårtbottnen delar dom inte ens en gång i vissa lägen utan kör bara en (sockerkaka) som botten, och sedan slänger dom på lite frosting och sugerpaste och sen är dom färdiga? hmm jag tycker ju om det som är i tårtan. det som är på är ju för syns men det ska ju smaka gott ochså. såg en skit frän tårta som jag ska göra till pappa om jag får, super cool. hittade även en prinsesstårta som var super fin. mycket finare än den jag gjorde, men det var ju första försöket ochså.

men damn va  grejer det finns, hittate ett paket med 171 delar(2500kr) men fasiken va fina saker, sånt som jag liksom vet att jag kommer använda(inte allt) men mycket. jaja ska lägga en beställning på kakburken iallfall, ska föröska mig på att göra lite nya saker iår, inte de vanliga tårtorna som jag är bra på utan lite nytt, vidga mina vyer:D


Kommentarer
Nathalie säger:

vad roligt att du var med och tävlade:D Valde tre vinnare idag och dem är nu uppe på bloggen! Nästa dagens blogg blir imorgon, så du kan inte anmäla dig nu idag:)



Ha en fin kväll!

2011-01-20 | 19:06:14
Bloggadress: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback