att hoppa med stil...

man kan se allt bra lustig ut på kort ibland, men samtiidgt nyttigt att sig själv hoppa. har en del filmer som man kan kika på, även bra om nån sitter och går igenom med en efter varje träningspass MEN filmen, för då ser man ju själv hur man gör:D alltså har aldrig gjort detta för jag har liksom aldrig hunnit seriöst komma igång, embla fick ju ont i ryggen....
 bjuder på några kort här:D

den här stilen, en sned:/  vet inte riktivgt vad man ska säga mer.. vet att vi precis landat och jag sitter snett:D

Jag och alpina på hubertuss, alpina hatar att vara efter... så vi skenade över hindret.. jag tyckte inte riktigt de va såå roligt, man liksom höll emot allt va man hade innan hindret, och så släppte man innan hindret och liksom wiihiiii! en gätte hopp och sedan okontrollerad gallop........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback