asti...

jag har hittat en ny favorit, asti cinzano. ett gott bubbelvin som är sött och lätt att dricka för man blir inte så MÄTT på det som man blir av ex grogg eller drink. är INGET fan av vin, men detta mouserande är helt ok så tummen upp:D


det var en trevlig kväll, synd jag inte tog kort på drinkarna, på babbel är det vergkligen värt pengarna. JAG tycker om deras mat och dom är väldigt trevliga och uppmärksamma på sina gäster! defentitivt ett ställe att besöka om man vill äta tapas. det ända jag igentligen inte gillar är att det är lite trångt, men nja det har sin charm det med.

jaha? ska se om jag kan svänga förbi ridhuset imorgon och köpa biljetterna till ridhuset! showen är den 11 kl 19.30! så det ska bli trevligt!
ska bara kolla med mina tjejer om dom ska med så jag inte köper en biljett i onödan:D
kiss kiss splach splach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback