andra dagen...

ja det kan dröja till våren, speciellt när det är 9 minus när man vaknar på morgonen, men jag säger hellre 9 än 20..right? idag ska dte ridas tror jag, beroende på väglaget lite men det är ju broddat på de hästar jag rider så det ska nog gå bra:D ska börja rida piaff tänkte jag, passa på innan syrran säljer henne:( men det är ju så, ibland kan man inte ha allt eller hur? dessutom förstår jag inte varför jag vill ha henne, hon är ju så oupfostrad, eller nja dåligt fostrad, hon behöver TON med träning och när ska jag hinna det? dessutom har jag ju alpina som är uppfostrad och tränad, det är ju bara att rida henne. Jag köpte ju henne just för att slippa börja jobba med en ny häst. men men ändå kan jag inte låta bli att fundera på henne. hon är så satans skön att rida, det är ju BARA allt annat runt om som krånglar.

nää efter piaff ska jag se om jag kan ta alpina på en ridtur, ska se om hon vill med? ska nämligen låna mammas cowboysadel, och se om den ligger bra på henne, annars får jag ta den vanliga sadeln...
väntar på erik bara, han ska nämligen bort till martin en stund, och då ska jag passa på att rida piaff lite, se om hon vill gå av gårdsplanen idag. hoppas ochså på att det inte är så satans halt, vilket jag tror det kommer vara...

jaja, ska se om jag kan ta några bilder på oss idag, det har ju gått sådär innan ioch med att hon inte kan stå still....

Kommentarer
Cissi säger:

Heej :) Hon står i Vara någonstans.. Är vän med hennes nya ägare på fejjan. Kimberly heter hon. Var såg du bilder på henne?? Kram Cissi



2011-01-02 | 14:58:42
Bloggadress: http://celias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback