920 inlägg

jaha? 920 inlägg på 2år och tre månader:D aktiv nja, men det har blivit en del ändå? ganksa nice tycker jag att kunna gå tillbaka såpass och se vad som hände då osv. det är ju som en dagbok fast inte så privat.
hursom så ville jag skriva att jag och mamma har bokat biljetter till göteborghorse show den 26 februari:D yey
ska bli super kul att få se kür programmet, det är de som jag ville se förra året men som sagt, lördagarna är svåra att få tag på. men vi fick väll så där bra platser men som sagt det går ju se ändå:D

mässan är ju den som lockar en del med, fast jag vet inte om jag vågar köpa nått, köpte ju ett broderat shabrak till Embla, men nja nu finns ju inte hon mer. men men, ska nog köpa en jacka iallafall:D
men det är ju 2 månader kvar, på ett hum. och det kommer säkert inte finnas pengar till det. det suger att vara arbetslös. iallafall när räkningarna inte slutar komma, dom kommer i vanlig ordning medans lönen minskar... suck

jaja, ska beställa ett arbetsgivar intyg nu, så det blir nån ordning på a kassan.
kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback