010111

första dagen av den nya året, och ja vilket väder det har varit, vips igår blev det regn och vind och nu fryser det på igen ... KÖR försiktigt alla där ute...

jag ska inleda året med att städa... suck säger jag men vad ska man göra? damsugningen tar ju sin tid men jag ska lyssna på ljudbok samtidigt så det är lugnt:D

btw forden är ombesiktigad nu, så JAG har hjul igen:D lol
nää dags att ta tag i dagen.. är så jädra trött....... huvudet vill liksom bara vila och sova hellts... men jag vaknade kvart i 8 imorse med.. suck säger jag bara...


Kommentarer
Klara säger:

Jaaa :D Men du då? Vad ska du göra för nåt när du har sparat lite naglar? Du kommer nog på något =) Snygg design förresten!



Kramar <33

2011-01-01 | 11:01:44
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Lina säger:

det låter nästan bra att börja året i städskrubben!:D

och SNYGG design!

2011-01-01 | 11:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback