your the voice...

hej hopp:D

Tänkte slänga in lite bilder:D här är innan grand prixen i borås, en sån här anläggning skulle man ha!

Lite clinic med Jan brink var inte helt fel, om inte ljudet krånglat vill säga, MEN det var riktigt intressant:D

Sen hade vi ju riddarspel:D eller tornespel:D riktigt bra! dom fick igång publiken och ni kan ju aldrig gissa vilken häst som är min favorit:d jag ger er en ledtråd:D hihi den palominofärgade:D

Shettis showen, nja inte så mycket show, men två duktiga ekipage och lilltjejern ÄGDE verkligen hela publiken, tror inte jag var den ända som satt och åhhh,. sååå söööt

Och min favorit, jäklar va den hästen kunde springa, en quarter:D men väldigt lik Alpina...

Kommentarer
Klara säger:

Jah tornerspelen asså, måse måste måste upplevas igen asså!

2011-02-16 | 19:05:20
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback