verklighet...

vaknade före erik idag och jag tror det talar en hel del hur mycket jag har sett framemot denna dagen, ÄNTLIGEN!! Göteborg horseshow och mässan:D ÄNTLIGEN!!

jag mamma och debbie åker vid halv ett idag och blir borta i många många timmar, kanske blir det lite små drygt men jag tänker hellre en timma längre på mässan än en för lite... jihhaaa
sedan ska jag såklart titta på küren... det är ju den jag köpt biljetter för:D såå finally of and away

kommer slänga in två tidsinställda idag så ni vet det, och imorgon blir det uppdatering med bilder på (alla) de saker jag köpt:D hihi näää men jag ska se va jag hittar:D
 nu ska jag äta en stadig frukost och sedan baka en liten kaka tror jag...

Kommentarer
N säger:

sv: jo, det brukar hästarna ofta bli men blackie blir ju såklart alltid tvärtom ;)

ja det gör jag väl, så ofta vi har råd :)

2011-02-26 | 11:17:09
Bloggadress: http://blackijacki.blogg.se/
Klara säger:

Hoppas ni får det roligt i göteborg :)<3

2011-02-26 | 21:35:51
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Lina säger:

oj då borde du vaknat tidigt om du vakna för Erik. ha det kul i göteborg:)

2011-02-26 | 21:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback