upp och ivääg:D

nää men upp iallafall:D idag ska jag greja lite med min design,

igår tvättade jag en förbygel jag har hämtat hos min syrra, den var såå smuttsig och lite möglig för den hängt dåligt, DUMT att jag inet tog en före och efter bild men det var rejäld smuttsig. smörjde lädret efter det och VILKEn skillnad:D som nytt igen:D puttsade även upp mässingdetaljerna så nu jäklar. Ska puttsa min sadel idag tänkte jag och så hoppas jag att mitt shabrak kommer idag för det är roligare att hänga ut sadeln i sadelkammaren komplett. Dock blir det komplett med gamla saker med men det är roligt med lite nytt med nytt! måste ochså skaffa svarta stigläder. hittade inte mina gamla, ska upp och se på vinden om dom ligger där men jag  undrar om inte jag slängt dom.

smörjde även upp en stel gamal nosgrimma och mitt gamla träns(vilket var som nytt) alltså vilken skillnad på träns och träns, det (gamla) plockade jag upp ur min låda igår, och jag smörjde upp det innan jag lade ned det! och jäklar vad mjukt det var ÄN, har inte använt det på säkert 3 år. men lika mjukt ändå. försökte minnas det lädersmörjet jag använde då men jag tror jag kör samma nu. men man vet ju inte.

ska smörja sadeln med, ska smörja den 2ggr i månaden sa nicklas, så det ska det bli. mycket på de undredelarna, mindre på de övre där jag sitter:D

Idag är det Gran prixen i borås, ska åka hemmifrån kl halv 4 nästan och hämta upp sandra och mina kusiner, sen ska vi äta nått innan vi åker till ridhuset. ska bli trevligt!

såå nu ska jag äta frukost och sedan kolla till djuren, hästarna värkar dock vara på bra humör, dom har sprungit en del idag:D hihi

Kommentarer
Elin säger:

Sv: Ok kul :) Ska du köpa något speciellt då? Jag ska också se hela showen på Lördagen fast hela dagen :)

2011-02-11 | 11:00:24
Bloggadress: http://isjustelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback