tre veckors

tre veckors handelnota, jo så har jag lagt upp det här hemma. och jag tycker det är bra om man inte har nån dirket struktur på handlingen(som jag hade innan) så nu har jag en fast lista varje vecka, som jag går igenom för att se om jag behöver handla mer och då pratar jag inte om basvaror utan matvaror, sånna som ska räcka till mat hela veckan. sedan fyller jag ju självklart på med mjölk smör osv, men det fungerade denna veckan och idag är det dags att handla för v2 av notan. sedan ska jag räkna ihop summan av detta. ska bli intressant. lätt att jag kommer tjäna pengar på detta. dels bensin för man glömmer alltid nått, och dels små handlingarna medför ALLTID nått man inte behöver, godis, cola osv. och det tjänar jag ännu mer på. och framför allt tid. dessutom att det känns skönt att veta att man har allt hemma och man vet att IDAG är det köttgryta och potatis, och imorgon pannkakor.

jaha? så det ända problemet är ju att man skrivit fredagsmys på fredagen. och hmm alltid lika svårt!!!
vad ska man ha? och det ska ju göra gubben nöjd ochså:D

Kommentarer
a l e x a n d r a, f a n t a s t i c FÅÅR säger:

sv; hahaha aaa!

2011-02-04 | 13:48:41
Bloggadress: http://maszerati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback