sjuk= dålig uppdatering...

allstå shitt, det var längesedan jag var sååå här dålig. igår mådde jag bättre än idag, men antagligen för febern gått upp till hela 39.5 idag? ögonen gör ont, huvudet känns stort och jag har vrickat foten. FAN va synd de e om mig!! erik har tagit hand om mig men han är och jobbar nu så jag får bota mig själv. stackars mig...

igår skulle jag ut och rida... Jag ska säga att det INTE var min tur dag igår.. Piaff var galen,... och jag sa säkert hundra gånger(skulle tagit danne istället) vi kom knappt 75 meter innan hon ställde sig skäpprätt rakt upp i en stegring, jag ska säga att jag ramlade av! eller nja ställde mig gämte henne och vrickade foten...det var sååå nära att jag fastnade ska jag säga... suck jag bet ihop och tog mig upp igen, kom kanske 900 meter då gjorde hon ett bocksprång rakt upp i luften, jag tappade såklart stigbyglarna och jag kunde liksom se hästen springa ifrån mig under mig? sen pack rakt i backen.... eftersom jag var sjuk och ganska trött och varm vid detta tillfället gav jag upp.... jag orkade inte ta mig upp på henne igen för man måste vara väldigt snabbt och hon är 167cm i mankhöjd, jag är 163.... såå jag behöver en pall eller en stubbe... INTE nog med detta, gick hem och gick in, fick te och lugnade mig. (lungorna värkte) forten värkte och nja det mesta!! men så skulle jag åka hem, börjar leta efter bilnyckeln och UPPTÄCKER att fickan är öppen! såå någonstanns ligger det en bilnyckel... som är min!! vi har bara en nyckel till den bilen med såå efter en massa letande igår och idag så känns det som om jag aldrig kommer hitta min nyckel... suck! jag skulle som sagt aldrig gått ut igår...

nää nu ska jag lägga mig i soffan och titta på skönheten och odjuret... och såklart tycka synd om mig...

Kommentarer
Josäfin :> säger:

sv: Åh tack :D

True blood kollar jag cokså på, men det är rätt, skummt ;) Fast det är spänannde annars så man måste liksom fortsätta kolla ;)

2011-02-20 | 13:05:33
Bloggadress: http://jossanamigo.blogg.se/
Elin säger:

Vilken fin blogg du har :) cool desagn!

2011-02-20 | 13:16:53
Bloggadress: http://elinlagerval.blogg.se/
Klara säger:

Men anneli då ..

2011-02-20 | 20:38:53
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback