sadelninprovning...

nicklas var här och provade in en sadel idag! och jag lovar att det blev lite dyrare än jag tänkt ifrån början men vad gör man inte för sin älskade häst!! hursom så kommer han att stoppa om sadeln liiite mer och sen så! det är klart värt varenda krona nä'r man äntligen kan rida med gott samvete!!
så jag är ganska glad men med en smula dåligt samvete... men nja det lägger sig nog!

har även varit duktig och städat sadelkammaren och hos kaninerna, och bjudit mamma på fika. Alpina skötte sig klockrent men det var skönt mamma kunde vara med ändå, alltid bra me fler händer, hon har en förmåga att bli stressad ibland men det gick bra ändå, red i hagen och sigge var ju i sin box så han såg oss hela tiden. så två lugna hästar och inga konstigheter:D

asa skön sadel med!! och så skönt i hjärtat att jag äntligen kan få en sadel som passar henne! en sadel kan göra så mycket!!

jaja, ska nog damsuga här inne, och sedan ta det lugnt.!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback