rolig dag:D

idag började jag min dag väldigt tidigt:D jag gick upp vid 8, men väckte mig själv kvart över 7 ^^ snacka om att jag snosade en hel del:D hihi men jag kom upp iallafall för att göra mig iordning och åka mot debbi och martin, för att sedan dra mot GEKÅS:D yey dock hittade jag en jäkla massa där som jag inte fick köpa (pga ekonomin) men jag höll mig till 365 kr... såå jag är ganska nöjd. fick köpt
- biotin till alpina
- benlindor till alpina
- tränshängare 4st
- 2st födelsedags presenter till anders.
-choklad
-dricka
-nagellack

HITTADE ingen almenacka!? dom hade ingen kom dom fram till efter mycket velande suck!
men som tur var så fick jag tag på en lite senare:D hihi
kom hem kvart i 2 och hämtade upp Sandra, vi åkte och HÄMTADE min sadel, yey.... och när vi var där hittade jag en almenacka!? och jag frågade vad han skulle ha, så sa han att jag fick den:D TACK! så nu har jag en ny hjärna... yey
såå åkte vi hem och fikade, och sorterade lite i mitt hobbyrum(tack sandra) och sedan letade vi lite musik innan jag körde hem henne. åkte sedan hem till min sambo som lagade mat för första gången på länge, potatismos och falukorv. det gick ned:D så nu sitter jag här, ska göra ett grattis kort till helena:D
såå bye så länge:D

Kommentarer
Klara säger:

Hur kunde du hålla dig under 500 kr? Det var starkt gjort!! ;D Hahah det var rörigt =)

2011-02-09 | 18:42:54
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
N säger:

sv: hehe jaa ;) blackie gör så typ varje dag, förutom dom gånger jag inte rider dressyr. men dte är sån han är ;)

jag kan skriva ett inlägg om den i helgen om du vill :) har svarat lite snabbt på den förut tror jag, i så fall ligger det inläggt i arkivet läsarfrågor :)

2011-02-10 | 07:43:30
Bloggadress: http://blackijacki.blogg.se/
Klara säger:

Sv: Det vet ja fast jag skrev de innan :)

2011-02-10 | 09:21:43
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback