ridtur...

satan va förkyld ja e... alltså det slog bara till igår och idag har jag både feber och hosta? jobbigt! speciellt när jag ska med tjejerna och rida, såå det blir att trycka i mig en alvedon innan jag åker och hoppas på att piaff e snäll, för jag tar nog henne för hon kommer vara dyngsvettig om hon ska bli lämnad själv hemma, men det ska nog gå bra! har precis ringt mamma så hon slänger upp mig. det är soligt och skönt ute så det kanske blir en angenäm ridtur ändå. jag skulle ätit middag hos inna och sedan bastat lite men jag struntar i den biten, tror nog jag kommer ta det väldigt lugnt i eftermiddag.

host host

annars har jag och erik lökat hela dagen, vi har degat i sängen och vilat en massa, erik har ingen feber men ont i ryggen. han ä lite förkyld men nja ingen manlig förkylning ÄN?
sov dåligt inatt så det har väll sin anledning. nää om jag ska se till att få på mig lite kläder och komma igång lite, eller så plockar jag fram allt och vilar en stund till kanske?

hursom så säger jag hej så länge:D

Kommentarer
N säger:

sv: hihi han är helt otroligt söt :D

jaa, jag har en amssa spiritlåtar på min spotify (a)

2011-02-19 | 22:22:48
Bloggadress: http://blackijacki.blogg.se/
Josäfin :> säger:

sv: Whooot?

Kollar du inte på vampire Diaries? :o

Sök på "Watch Vampire diaries online", leta upp nån bra sida och börja streema!

2011-02-20 | 00:17:08
Bloggadress: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback