rensar virus...

datorn har segat det sista och beter sig underligt så jag gör en virusrensing, av nån anledning låg brandväggen nere med?? såå inte konstigt att de finns virus issåfall? hmm

idag har jag stört mig på saker... läser en hel del bloggar och vad jag inte kan förstå är varför alla ska härma varandra?
samma ord, samma namn, samma slang? alla har ju sin egna blogg och ALLA är omöjligtvis så lika varandra att bloggarna ser lika ut? varför gör man inte sidan till sin egen? varför ska jag behöva ända MIN sida för att alla härmar den? fattar ni?

alla ni där ute som har en egen blogg, gör den till eran egen? skriv era egna texter, era egna ord. det blir mer intressant att läsa och så blir man inte förbannad.

suck

Kommentarer
Josäfin :> säger:

Haha det är så drygt att läsa samma sak på alla bloggar!



sv: haha ja, man måste älska kaninskräcken xD Haha och att hon är så.. jobbig ;)

2011-02-23 | 13:28:14
Bloggadress: http://jossanamigo.blogg.se/
Klara säger:

Ja det är jobbigt at folk tror att

"så här är den perfekta bloggen ..."

Man stör sig så på det!

Ja menar bloggen är ju ens egna som man själv bestämmer över!

2011-02-23 | 13:52:56
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Elin säger:

SV: ja de e jätte jobbigt :( de går på bara någon sekund! Min farmor bara trillade ju ihop.. usch!



Ja eller hur! Fy va jobbigt!! är de så på banan med? kan du inte skffa ett skarpare bett på h*n ellr nått? :) de kanske hjälper lite.. eller hålla h*n syselsatt HELA tiden. flytta lite skänkelvikning i trav. tempovexlinar osv så hon får någon abetsuppgift?

2011-02-23 | 16:58:45
Bloggadress: http://elinlagervall.blogg.se/
N säger:

sv: aha... jag har tur som har både ridvolt och ridhus. ridhus allstå, en räddare i nöden på vintern. man fattar inte hur beroende man är av det förrän man har ett eget ;)

jo, blackie är ju lite speciell så jag är van vid hans rusande. dessutom så är han lite extra speciell just nu, han blir alltid det vid den här tiden på året ;)

hihi okej :D

2011-02-23 | 21:21:50
Bloggadress: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback