nya shabraket:D

äntligen har det kommit!!  det har legat på mitt utlämningstsälle sedan den 9?? och jag har inte fått nått sms? hursom så hämtade jag det idag, det är riktigt fint, men som alla showmaster shabrak ngt litet i storleken.. men vi får se:D kommer inte lägga på det förän hon fällt färdigt, jag kan inte fatta en sån liten häst kan ha så mycket hår:D

vad tycker ni?? valde en enkelstil lite bredare så alla ser:D och rött passar fint till det gråa och silvriga:D

ser lite exklusivare ut på hooks.se men nja det är ju så. jag är glad att jag vann:D

Kommentarer
Klara säger:

Det blev ju as najjs! :D

2011-02-18 | 18:02:12
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Josäfin :> säger:

Gud vad snyggt det blev! :D



sv: Åh ! Buffy in my <3, House of night in my <3 & Vampire Academy in my <3

Haha du borde läsa dem, de är väldigt bra! :D

Du råkar inte kolla på Vampire diaries också? Om inte, MÅSTE du kolla på det! :D

2011-02-18 | 18:33:06
Bloggadress: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback