ngt bättre idag...

gisses, igår va de inge roligt att vara mig, 40 graders feber och totalt däckad... duschade tre ggr och föröskte sova, men de gick inge bra. men så kom erik hem med ipren och räddade min dag. tack och lov för det. ipreenen gjorde att jag fick sova till 5 imorse. sen var febern tillbaka, så det var att gå på toa, hosta ur lungorna och sedan ta två nya ipren. har nog liite feber men känner mig piggare, men ska nog inte överanstränga mig. DOCK är jag väääldigt sugen på en redbull, så det är väll frikshetstäcken, och kanske kräver kroppen lite energi för jag har inte ätit så mycket sen i fredags...typ 4 mackor..såå dags att äta frukost tror jag... såå bye så länge..


Kommentarer
Klara säger:

Bra att de går åt rätt håll ialla fall :D

2011-02-23 | 20:51:38
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback