morgon...

ni kan aldrig gissa när jag var i säng inatt... jag var i stan med sandra hela eftermiddagen igår och vi var hemma vid 6 tiden, sedan åkte jag hem för att laga mat coh sedan åkte jag till inna, hade lovat att sitta försökskanin:D hon grejar lite med naglar nämligen:D men hursom så blev jag sittande där. vi var säkert färdiga vid halv 11, 11 tiden men vi shötade och shöta. halt 1? åkte jag därifrån:D yey

så nu hinner jag inte skriva mer för jag ska till debban:D så jag säger bye så länge:D

Kommentarer
Klara säger:

Trött? XD

2011-02-02 | 09:21:09
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Anonym säger:

Visst är det skönt att sitta och tjöta så länge med någon? Jag brukar göra det ofta men då via telefonen ;)

2011-02-02 | 15:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback