morgon världen..

jaha? idag tog jag en liten promenda med hundarn på en ca 40 min, snacka om att ja e hungrig nu, det var som om promenaden liksom fick igång hungern som ja vet inte vad. ungefär som efter ett ridpass. :D

idag ska jag mocka i stallet och se till att hästarna får det skönt, halma upp lite fin ny halm och se om dom vill nana inne sen:D
ska även diska här inne, och se till att det ser ut som ett hus när sambon kommer hem.
ska även börja på en ny design. är inte nöjd med den jag har nu så ni kan räkna med förändring nu framöver.

var på blomsterlander häromdagen och hittade en så fin bringare(heter de så) ni vet en sån man kan ha vatten i, fast denna var i keramik och hade crakuleradlack med vintage rosor... underbar och den skulle passa så bra i mitt sovrum som jag ska inreda på övervåningen. MEN det är just det, varför hittar jag en massa saker dit? det är ju köket jag ska fokusera på..hmm
jaja men jag köpte den inte, lite stolt för det var verkligen en anneli sak. hade jag inte hindrat mig hade jag haft den nu:D ur fin!

idag ska jag in och handla biljetterna till granprixen i borås, det ska bli roligt att se cliniken med Jan brink. det är de som lockar mest:D
han ska även vara den som leder det hela där inne, iallafall showen. roligt när det är lite extra saker som händer i närheten.

idag regnar det ute, jag vet inte riktigt vad jag ska säga, igår snöade det? och idag är de så slaskigt. är sugen på att rida men eftersom jag inte vill rida alpina förän sadeln är inpassad så skiter jag i det så länge.
det är bara en vecka till,
hursom ska jag och sandra in och köpa biljetterna och sedan ska jag se om jag orkar leta efter en almenacka. det kommer ju lätt vara mycket folk inne i stan så jag funderar på maxi. dom har ju fik, dock inte så mysigt men dom har fik och garanterat en almenacka. jag måste ha en, för annars tappar jag huvudet!

såg how to train your dragon igår, den var mycket bättre än jag mindes den:D en väldigt fin film som är sevärd.
seda börjarde jag kika på svarta hingsten, orginalet från 1983. förbannat välgjord och bra film. och man sitter liksom och ohhh ahhhh vilken häst, JAG vill ha! alltså är inte svarta hingsten drömhästen? eller zorro hästen:D haha det är nått speciellt med svarta hästar tror jag:D har haft en gråskimmel, en brun, två skäckar(shettisar) och nu alpina palomino:Dnu hoppas ju jag att jag har alpina länge länge länge länge, men sen kanske man kan köpa en svart. hade varit fränt

Kommentarer
elin säger:

fin blogg och gullig häst:)

äre din häst?

2011-02-02 | 22:32:00
Bloggadress: http://onlyeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback