melodifestivalen?

tänkte igentligen strunta i att nämna detta fenomen men jag satt hela kvällen och kikade på det, och tro mig jag ångrar det. Gillade dannys låt men det var den ända och den lät typ likadant som alla andra låtarna? knepigt va? eller kanske inte, hursom så var det KASSA programledare, dom försökte så mycket att det blev kasst! och paus underhållningen med detta Hurricane?? jag fattade ingenting, och de dät typerna som ska förhöra artisterna? snälla lägg neeeeer....

tacka vet jag kristian luuk och björn gustavsson:D det var roligt att titta då, även om låtarna var kassa..
hihi

idag har jag donat mycket inne, och ska strax springa ut och slänga på pinnern hennes täcke... får limma det nya imorgon för hittade inget lim här inne idag. men det är ju så!
så hon får nog det gamla idag, det tråkiga var att hon har fått lite skav i bogarna så jag ska upp och se om jag kan uppfinna ett bogskydd som sitter mjukt över henne. för jag vill inte att hon får mer skav, alltså jag tycker så synd om henne med. dessa täcken och osv, men jag hoppas att ett bogskydd ska göra susen. annars får jag köpa ett.


gämför manen är ni snälla, har den inte blivit längre och finare sen hon kom, filmen är första dagen hemma och fotot nedan är några veckor gammalt.

Kommentarer
N säger:

sv: haha, det är underbart me tränare som piskar en. det är så skönt när dom står där me sina pekpinnar ;D

nej, jag tycker att det är lättare att hoppa fasta än rivbara. blackie är så svårriden i både hoppning och terrängen, men i terrängen kan jag mer låta honom göra jobbet och bara låta honom gå :) allt är väldigt komplicerat för blackie är väldigt speciell och svårriden ;)

ska du inte testa nån debutant då? :)

2011-02-06 | 22:49:40
Bloggadress: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback