måndag...

alltså jag fick dagen att gå:d hihi nja eller debbie fick dagen att gå.
började morgonen vid 9. det var då mitt huvud startade upp och jag kunde börja tänka. sedan gick jag ut och tog lite kort på alpina och hennes nya fina saker. bilder kommer om nån timma för jag ska redigera dom först.
sedan fixade jag lite inne, bland annat en vaccinations tid till alpina imorgon, hon måste ju ha sin spruta så hon får tävla:D

sedan så åkte jag och plockade upp debbie och vi åkte till skroten i skene, vi har nämligen en projekt. ska nämligen testa och se om det går att sy ett finare shabrak som man kan använda även i de finare sammanhangen, ska börja med detta sen:D ska bli roligt. köpte även de sista tyget till klaras klänning så nu ska jag bara sy den ochså. Får se vad man prioriterar.

såå tankarna far ivägh ändå, skönt att tänka på annat än att bara vara arbetslös. så nu är det bara att sätta igång:D

Kommentarer
esra säger:

http://eessrraa.blogg.se/2011/february/gissa-kandisen.html#comment

DOM TRE SOM GISSAR RÄTT BLIR LÄNKAD I MIN BLOGG I 4 DAGAR

2011-02-28 | 15:52:24
Bloggadress: http://eessrraa.blogg.se/
Klara säger:

Var roligt att sy sitt egna shabrak! :)<3

Ooh de ska bli så kul att se hur klänningen blir, men du, jag kom på i efterhand att tyget till kjolen kanske var för "stelt" och borde varit tyngre men jag vet inte, hittade ní det ni skulle ha då??

2011-02-28 | 16:18:20
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Lina säger:

Det låter spännande med ett shabrak;)

2011-02-28 | 17:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback