lördag!

tvätta idag, håller redan på dock:D känner att jag inte riktigt hunnit med så mycket denna veckan men lite iallfall:d
i torsdags kväll var jag och kikade på mina kusiner som red, var roligt att se hur en lektion kan se ut. men som jag anade så var det inget för mig, alltså ridskola. jag har ju min mamma som har lektioner för mig, och så ska jag ju rida för monika. det ska bli härligt att köra igår på allvar nu! men det är bra ridskolor finns, det ger många hästtokiga möjlighet till hästar när dom inte kan ha en själv!!

jaha? igår körde jag lillebror till borås, och det gick smidigt och fort. lätt med anders för ofta har han redan en plan innan han åker så man behöver bara köra han till ett ställe!!
känner mig lite dämpad idag, sovit dåligt och har gjort det två nätter. måste skriva av mig tror jag för det är så mycket tankar som far runt, det handlar att hålla sig i nuet men man har en satans förmåga att ramla tillbaka på saker som hände för längesedan. jag antar att man inte riktigt släppt vissa saker och att det kan komma tillbaka i portioner ibland, ju mer man tänker på de dessto jobbigare blir det.

men som sagt en skrivbok. har en som jag ska återuppliva tänkte jag. bara att få skriva ned sina tankar så man slutar tänka på det. jag hoppas kunna prestera detta.

jaja önska mig lycka till i tvättberget:D

Kommentarer
Klara säger:

Lycka till XD



Sv: Hm njae vet inte om jag håller med riktigt, man lär sig mycket av att lyckas oxå.

2011-02-05 | 10:36:14
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback