let´s talk about...

igår var det lite kalas hos min käre bror, han fyller ju 22år:D grattis till honom så här i efterskott lite, dessutom hade jag inte inhandlat några paket till honom, men hellre vänta lite med det så det blir något personligt!! än att hoppa in på närköpet och handla nått opersonligt!

det är ett jäkla vinterväder, snön har vräkt ned hela morgonen, då det är alldelles vitt ute igen, suck. det hade hade ju börjat komma fram gräs på vissa ställen... men men det är ju så, det är ju bara februari!

nää nu ska jag se om jag kan hitta nått som kallas frukost, sedan ska jag se om dagen kan komma igång. ska söka två jobb idag, eller nja börja skriva personligt brev och allt som hör till!!

såå nu väntar jag med stor förväntan på min sadeln ochså:D han skulle ju bara stoppa upp den lite till baktill för den vippade lite grand:D såå yey snart så!! ska bara köpa ett ordentligt sadelskydd ochså.. eller sy ett? jag får se som sagt!!

kramisar så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback