kikade

kikade runt lite i min sadelkammare och kom på att jag har en del saker som jag inte använder, saker som bara hänger. har en del (fin täcken) som jag använt en gång, knappt. och några träns. men så kom jag och tänka på att jag alltid haft samma storlek på häst nästan. och mina saker passar ochså alpina. fick ju ett nytt träns i julklapp av mamma som jag använder nu. det är svart med mässingspännen. därför letar jag nu ett mässingbett. lol varför är det så viktigt? och när jag stog där kom jag på att förbygeln jag använder är mörktbrun med silver detaljer:D gisses nu fick jag panik. haha nää men jag tror jag avaktar lite med att få panik, men tanke på att det blir en ny sadel nästa vecka, då kan det vara intressant att se vad han har med sig och i vilka färger. det är alltså ingen katastrof att det blir en brun sadel för jag har ett brunt träns och förbygel. inte heller om det blir ett svart sadel för då behöver jag bara köpa en förbygel:D och såå har jag sååån tur att göteborghorseshow är i slutet av denna månad:D yey

så paniken blev liksom mer skön känsla på slutändan:D man kan väll inte ha för mycket hästsaker:D hihi
gör dock mig av med de bruna om det blir en svart sadel. dels för det var emblas och dels för jag inte har nån använding för det. det är ju helt nytt nästan. och vårdat då jag är lite pedant med det:D kan knappt vänta på sadeln. yey

har denna model på förbygeln fast min är mer påkostad och har inga nitar. köpte den på myone om jag inte minns fel. bilden lånad därifrån. jag antar att den inte finns kvar. vet att den var smådyr, men att det var vart det för det var den modell jag letade efter.

har detta tränset ochså, fast MITT är MYCKET finare än på bilden. detta ser slitet och hemskt ut. ochså emblas. kom över det på loppis i dalarna för typ hundra kronor. såg inte använt ut:D
det är ju claridgehouse som har vissa fina och bra saker men för de mesta är skit NU enligt mig. hööks egna märke om jag inte minns fel??

annars är jag ju mycket för goldmedal när jag handlar på hööks, dom har kvalite och rätt pris. jag diggar det.
har två svarta träns. ett med runda remmar(pullar träns) och ett Gm ceres. jag tror det är goldmedal. nästan hundra. som ni ser på bilden nedan:D

bild lånad av hööks.
nää nu ska jag klä på mig, ska in och kika på hööks efter ett bett på 13.5XD
och sedan ska jag fika med sötaste sandra:D efter vi köpt biljetter till granprixen på boråsridhus, den 11 feb.


Kommentarer
Josäfin :> säger:

sv: Åh tack :D

Åh, jag har precis skrivit ett inlägg om honom, så allt finns att läsa där :D

2011-02-01 | 18:07:25
Bloggadress: http://jossanamigo.blogg.se/
Klara säger:

Nån mer än du och jag och Lina som hänger på den 11 feb? XD

2011-02-01 | 19:36:46
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback