kan det vara???

nej? jag hade fel:D det stog på vädret att det skulle bli vårväder i helgen? är det nån som känt av nått vårväder? alltså igår BLÅSTE DET STORM och idag är det dock ingen storm men ingen sol heller, innan för nån timmasedan lyste det liiiite genom molnen så man kunde ana att det liksom blev lite ljusare, emn det var allt.

jaja, har mockat hos hästarna(lösdriften) gick bra, det hade blåst in lite vatten från igår så det var lite surt, men det är så skönt att halma upp nytt sen så det blir sådär fluffigt! har även satt in en grins i lösdriften så nu kan man ställa in nån häst om man vill när man sadlar osv?

har dock lite problem, för jag undrar hur och var jag ska ha hästen när nicklas kommer och provar in en sadel på henne, för hon har ju lite problem att stå still, kanske kan man göra det i hagen och sedan rida henne på gräsmattan(där nästan snön är borta) för det är is på hela gårdsplanen förstår ni. så jag hoppas det går bra om man kan arrangera detta lite.  men det löser sig va?

jaha?
ska gå och ta upp kycklingen, för idag blir det kyckling med curry:D kan bli gott va? tror det är hundra årsedan jag åt det, eller nja iallafall 7 årsedan:D hihi
så det ska bli spännande om jag kan göra det än.

har ni tänkt på att hästar är väldigt nyfikna djur, jag lovar att sigge var med i varenda greptag med halm, hur kan dom tycka det är så roligt?? hihi alpina hade en reva i sitt NYA täcke ochså, en söm har gått sönder, så det blir att ta med limm ut sedan och se om man kan få ihop det, för MAN får ju inte sy i dom täckena för då går det in fukt. hmm
så limma var det och då kan jag undra var jag lagt det??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback