in the arms of an angel..

hej hopp i snålblåst och regn, tur för dig nathalie som har värme och sol.
idag har jag tvättat lite, än så länge. dagen är ju ung. ska ut nu och slänga på sigge sitt täcke för fasiken han tänker inte gå in i lösdriften även fast de regnar sa han. hmm

så täcke på honom, sedan ska jag pröva nosgrimman ¨på alpina, om hon vill stå still. hon är ju ngt flängig med huvudet, när man ska göra nått. annars kan man ju klia henne i öronen i vanliga fall, jo jag lovar! I öronen:D
så ut nu, jag ska ta på mig termobyxorna men jag tror jag spar mig med en jacka idag, annars har jag två fleece jackor under med:D lol inte konstig man känner sig ograciös när man ska upp på hästarna.. huhu

såå shoooloahoppp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback