imorgon!!

imorgon ska jag hämta min sadel efter klockan 2:D yey
sandra ska åka med sen ska vi hem till mig och fika... ska bli trevligt!!

ska även till gekås imorgon, ska se vad jag kommer ha råd med:S men skulle vilja köpa
- almenacka
- biotin(häst)
- d vitamin (häst)
- shabrak:D
- sadelöverdrag
- födelsedags present till Anders

DET jag behöver är anders present och almencka, sedan får jag se hur mycket jag kommer upp i, tror biotinet kostar 50 kr, och d vitaminet nått sånt. dom kan behöva det nu när dom börjar fälla, alpina fäller som en ja vet inte vad:D en katt?? hihi

ska äntligen få min sadel! men jag säger det att skuldkänslorna har inte riktigt lagt sig, den blev lite för dyr och jag tror jag ångrar det lite, men samtidigt så känns det förbannat skönt!! påtal om det, ska ut och leta upp mina svarta stigläder, får se hur slita dom är.

Kommentarer
Klara säger:

Förstår om du har lite skuldkänslor men både du och Alpina är värda en ny sadel! Tänk att du kan ha den ganska länge så det går jämt ut :D

2011-02-08 | 18:37:17
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback