God morgon..

nu ska jag strax hoppa in i duschen, känner mig små trött för hundarna väckte mig för tidigt, jäkla affe! eller så ska jag skulle på spökena han hör... han skäller och morrar på nått utanför och jag har inte en aning om vad!

men men, idag står inte så mycket på schemat, ska söka lite jobb och se om de finns nått. Sedan ska jag ev till mamma och se om jag kan hitta en saknad del till en martingal. smörja smörja smörja lite läder och sedan vet jag inet med, maten som står på shemat är blodpudding och potatisbullar, men nja det behöver jag ju inte oroa mig över än på några timmar!

ska även inspektera alpina lite:D ge henne en ordentlig ryckt ev och se om jag vågar ge mig ut och rida, det är fasiken ASA halt överallt, och så där hårt och knöligt. måste verkligen vara en pain för hästarna att ridas på ojämt och hårt underlag, speciellt när dom ska gå och spänna sig för att inte halka... uscha! men om jag inte rider ska jag longera henne lite, hon behöver röra på fläsket. hade av henne täcket hela dagen i förrgår, haha hon är som en liten korv!

har longerat henne lite nån gång och hon tyckte det var roligt då, får värma upp henne lite och sedan slänga på en gummisnodd, special tillvärkad av mig:D hihi

Kommentarer
Klara säger:

Va bra då har hon ju redan laddat upp inför sommarbetet hahah ^^

2011-02-15 | 12:09:56
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
kajsa säger:

KOLLA IN PÅ MIN BLOGG (: PUSS.

2011-02-15 | 16:10:01
Bloggadress: http://kkajsasspowe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback