god morgon snöiga sverige..

värkar som de blåst in snö undermorgonen? hmm snön som började försvinna sååå fint. men som sagt det är ju bara februari, vilket betyder ytterligade nästan två månader vinter till? right? jag hoppades bara att snön skulle frösvinna så jag kan provrida min sadel på måndag. hade varit härligt!eller nja att isen försvinner räcker, men om snön försvinner med är det bara en bonus.

har kommit fram till det att tiden går frammåt men att många saker ligger kvar i kroppen ändå? saker som är gamla. varför är det så? man anser sig att ha gått vidare men när man kommer och tänka på vissa delar så blir man ledsen och känner sig nere igen? gå vidare? ganske hade man kunnat det om man hade kunnat släppa de som varit? nää jag ska inte bli så djup, men jag tror vi alla skulle må bra av att prata om de händelserna som drar oss tillbaka i tiden, det kanske är lättare att blicka frammåt då!

nu ska jag ut med vovvsingarna:D se om jag orkar gå i snön, suck

Kommentarer
Anonym säger:

sv: ja de va härligt med semester, jag vet nog inte men jag har alltid viljat åka till thailand:D själv?

2011-02-04 | 15:44:44
Anonym säger:

sv: ja de va härligt med semester, jag vet nog inte men jag har alltid viljat åka till thailand:D själv?

2011-02-04 | 15:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback