fredag...

för er som inte fattat då:D alltså det e fredag idag. har vart borta hela dagen med debbi nästan,de va trevligt! ni kan ju FATTA att jag behövde shöta av mig lite efter en hel veckas sjukdom:D

åkte till henne vid tio, sedan åkte vi och handlade, sen fikade vi shötade och vips var de mat. så vi beställde pizza, eller jag tog kebabrulle. fortfarande mätt:D

jag äter inte mycket ska jag säga, det är som om jag blir mätt efter två tuggor. och så blir jag hungrig efter ett tag igen, så jag behöver nog tänja ut matsäcken efter sjukdommen tror jag. har ju ätit max 4 mackor och lite soppa på en hel vecka kan man säga. hehe

ska strax gå till tvn och sätta mig, kanske hinner bli ett vampire diaries avsnitt innan erik kommer in och hejdar mig:D

Kommentarer
Klara säger:

Det är ju så när man är sjuk, man äter typ ingenting.

Härligt att du är på benen igen ialla fall :)<3

2011-02-25 | 18:05:12
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Josäfin :> säger:

Åhhh vampire diaries <3



sv: Du kommer inte bli besviken, MÄSSAN VAR GRYYYM :D

2011-02-25 | 18:09:12
Bloggadress: http://jossanamigo.blogg.se/
Debbie säger:

Tack för en trevlig dag!!! Ser fram emot morgondagen. Då jävlar ska det shoppas!!!!!

PUSSSSSSSS

2011-02-25 | 18:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback