Finns en grupp...

jag skrev för ett tagsedan om en grupp på facebook som kollar upp hur många som är intresserade av att rida på en strand i varberg/falkenberg. jag har gruppen namn här och den heter
Intresseanmälan: galopp på strand i varberg??

jag tror ni kan kopiera in det och kika in. det är ju som sagt inget bestämt än men jag tror det är såpass många som vill så det kan nog bli av, det är ju ridförbud på stränder efter maj brukar de vara till september. man kan ju bara hoppas att det är fint väder när man rider, och gärna lite varmt:D

ni undrade ochså vad jag skrev som motivering varför just jag skulle vinna och jag har glömt bort det eller så var det ingen? jag vet att man fick fylla i vissa saker från katalogon osså, men sedan vet jag inte om det var nån motivering. hihi:D men tur hade jag och det e jag glad för, dom ska skicka schabraket till brodyren i början av veckan så jag får den nog denna veckan eller nästa:D yey

Kommentarer
Josäfin :> säger:

sv: Gud, det där var nog det häftigaste jag gjort! :D Så sjukt mysigt :D



Han har haft kotleds inflammation i tre ben, så han har stått till och från hela vinter, både på grund av hältan, den enorma mängden med snö och just niu av den förbaskade isen :((

2011-02-05 | 17:00:01
Bloggadress: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback