en dag att minnas...

Idag har jag skrattat och skrattat lite till, alltså mina kusiner slutar aldrig roa mig:D snacka om att jag skrattade som fasiken innan:D hihi
här kommer lite bilder

klara på simson efter lite övertalning:D

lina och danne, stackars danne, tränset på sned:D hihi men jag tror han var nöjd ändå:D

vi tolkade ochså, men fick inte med nån bild men film kommer:D simson skötte sig utmärkt:D trotts en liten tur i något sken i början, simson var rädd för nått. och sen blev han ännu räddare. här latshar jag lite med han:D hihi

bakÅfram:D hihi om ni undrar så gjorde jag så här bara några steg:D hade en busig ardenner nämligen:D hihi


Kommentarer
Klara säger:

Hahah fasen vad kul vi hade =) Lilla Simsson<33

2011-02-17 | 09:49:53
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Lina säger:

Det var jätte kul att tolka efter Simsson;Dvi måste göra om det!Hoppas jag kan rida lilla danne någon mer gång. Det gick skapligt med Piaff ändå;)

2011-02-17 | 12:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback