den nya designen

står still, försöker hitta min stil men det går bara inte. humm

vädret idag har varit kallt och blåsigt men som sagt det är ju kanske bättre än snö, men det får gärna regna:D för då försvinner snön. yey
var i kinna/skene idag med debban och co. där är ju marken bar på vissa ställen? är det bara här de e vitt?? hmm

vet inte riktigt va jag ska skriva, har legat i sängen på dagen en stund på grund av m*ns värk.. asså fy va dålig ja va. när man har så ont så man spyr så är de ingen höjdare. hela kroppen skakar på en och man fryser och är halt panikartad för man mår så kass, men en treo och en varm dusch och sedan fosterställning i sängen i en timma så var det över, gäller bara att man tuggar treo nu så det inte kommer tillbaka, brukar hålla i sig nästan ett dygn. uscha!!!  tortyr, snacka om att vi kvinnor är starkare än männen när de kommmer till sånna saker, en karl hade nog svimmat. iallafall min:D lol

ska nog kika vidare på svarta hingsten, men jag vet inte. har sett till min favoritdel i filmen och nu är det inte så roligt resten, för man kan resten:D men jag får se, kanske blir det skönheten och odjuret. eller så blir jag sittande med designen:D
men jag säger bye så länge så får vi se om det blir nån förändring på bloggen ikväll:D LÄNGTAR till nästa vecka då jag får en sadel på Alpina, att äntligen få köra igång på riktigt:D yey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback