den 13^^

ja tiden går fast man knappt kan fatta det? right? hursom så har jag kommit fram till en yrkesgrupp som jag tillhör
FRITIDSFORSKARE:D mycket bättre än arbetslös eller mellan två jobb,, hihi

var på fest igår, drack vin och hade jäkligt trevligt, dock något slö idag så istället för att överanstränga hjärnan satte jag mig och puttsade upp allt mitt läder, sedan lät jag erik sätta upp de fyra tränshängarna jag köpte på gekås! såå nu är mina träns(alla utom ett) upp smörjda och mjuka, sedan så rotade jag lite bland mina läderremmar som är (över) och hittade lite smått och gott, bland annat en lädergrimma som jag skulle smörjt upp för ett årsedan:D (om man säger så?)

såå nu ska jag laga mat och så HOPPAS jag på kinamat ikväll:D det hade varit gött för jag har tänkt på det några dagar nu, mumma!!

Alla hjärtans dag imorgon, undrar om jag får lite blommor? kanske skulle man gå bort till lockryd imorgon och se om det finns några fina blommor. även fast erik hellre föredrar olja och skruv:D hihi

Kommentarer
Klara säger:

Min älskling får kattmat ;D

2011-02-13 | 17:02:13
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback