dags för lite nytt kanske?

alltså man vill ha sååå mycket saker va? kikade in lite nu på hööks, och nu när jag får en ny sadel så vill man ju ha lite nytt:D och eftersom jag vann ett shabrak så kan jag ju räkna bort det lite, även fast jag har ett dille för shabrak:D yey

hursom så får ni se min nya önskelista:D

behöver ju svart stigläder till sadeln, hellst hade jag velat ha mässingspännen men dom syns ju inte... Sadel överdragen är ju givet nu när jag har en sån DYR och fin sadel:D sadelgjorden har jag tänkt byta ett tag, skulle vilja ha en med en ring under så man slipper trä förbygeln, med en hake så är det ju fixat direkt. lindor behöver jag för mina är så jäkla slitna efter en del tvättar. förbygeln är given för den jag har nu är ju i brunt läder. hihi vet jag är lite mesig med det, men jag vill matcha:D
stigbyglarna är mer lite roligt att ha, men som sagt såå petig är jag inte:D men nja jag fyller ju år snart, eller nja om några månader, vem vet?? kanske tomten kommer:D hihi dock hinner jag nog inhandla sadelöverdraget och stiglädrena innan dess...


Kommentarer
Klara säger:

Anneli då ....

2011-02-07 | 16:53:36
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback