ännu en lista!

tänker hissa och dissa lite när jag ändå är igång:D


förts och främts är bilderna tagna på hööks och hm... så ni vet!
vill börja med att hissa ridkläder, finns det nått stiligare? och snyggt!! och så vill jag samtidigt dissa ridkläder, varför?? ska det kosta så mycket mer för det heter tävlingsjacka? ridjacka? osv? om man tittar på den svarta jackan, den kostar 279kr. och är vatten och vindtät men inte fodrad. kallas klubbjacka. Jag vet att jag kan hitta samma jacka på gekås för nästan halvapriset, om inte så billigare ändå. En vanlig allväderjacka som har samma modell då! 

Ridbyxorna finns i alla färger och formar, det tycker jag är bra, sätter lite mera färg:D

 vanliga tröjor, som man har över skjortan eller som långärmad under tävling(vilket är ett måste) finns hur billigt som hellst nästan överallt, Du kan köpa denna gråa tröja på hm för 79 kr tror jag eller var det 69kr. finns i nästan alla färger och är hur bra som hellst, har två redan. dock blir den svarta färger urtvättad ganska fort.

ÖVERDRAGS byxor är ju va det låter, MAN ska skydda ridbyxorna mellan tävlingarna och sig själv med för det kan vara kallt, MEN varför gör dom överdragsbyxorna i vitt??? det är ju liksom emot allting!! dessutom tar dom 200 kronor för dom, ett par halvabyxor pratar vi om nu? ja menar dom har ju tänkt rätt men dom har gjort fel:D
hursom så tänker jag sy egna. mina ska vara i svart eller mörkt grått, ska även fräsa till det lite och sy in en silverdekoration i sömmarn.. de ni:D

hårspänne; mycket fina och väldigt klädsamma, men hur får man håret igentligen att stanna i hårspännet? mitt hår är väldigt glatt och stannar inte i en toffs, ÄNNU mindre i ett hårnät. så därför hissar jag och dissar, men vara för att mitt hår är konstigt:D

vitt på vitt`?? hade byxorna varit svarta eller mörka hade ju man kunnat strunta i om dom blir dammiga, men nja? jag hade nog tagit andra..

VAD tycker ni???

Kommentarer
Klara säger:

Vitt? det känns la lite väl bra va, du gör rätt i att sy egna ... :D

2011-02-07 | 16:48:44
Bloggadress: http://candysofmyhart.blogg.se/
N säger:

sv: hehe, jag är en riktig planeringsmänniska. med ALLT! ;)

nej, asså han är inet bråkig på något sätt. men väldigt het, laddad och gör absolut ingenting gratis. men så arbetsvillig och vill göra sin ryttare till lags. har nog aldrig mött en häst med ett sånt fint hjärta. har lärt mig otroligt mycket av honom, han har gjort mig till den ryttare jag är idag.

tack, va kul att höra :D

2011-02-07 | 21:32:55
Bloggadress: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback