a kassan...

a kassan är bara ett krångel konstant hela tiden, skickade in papper till dom i fredags som dom inte fått in ÄN?? så nu hoppas jag att dom kommer till dom ida, annars kommer jag inte få nån utbetalning i tid? inte så kul med tanke på att jag har räkningar. varför ska dom krångla till det så?? är jag berättigad 222dagar ersättning ska jag väll få det även om dom inte har vissa papper? right? jaja nu hoppas jag att det löser sig för jag ska ju till mässan med, och DIT kan jag inte åka utan pengar... never!

Kommentarer
N säger:

sv: aha, nä den har jag inte sett :)

blackie håller också på och fäller/sätter ny päls just nuu. det är därför han får sian utrbrott oftare än vad han brukar ;)

ett tips när dom fäller mycket, använd ryktsten för att ta bort pälsen med. jättepraktiskt :D

2011-02-22 | 10:04:00
Bloggadress: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback