play until my fingers bleed...

jaha, så har man passerat jul och en massa har inte hänt men en massa saker har tillkommit... :D för mycket kanske:D

hursom så gjorde jag en impuls och beställde en gitarr häromdagen, kom igår.. mycket fin:D men nja jag är inge proffs än men jag lär mig ackorden så förhoppningsvis kan jag spela lite snart, idas sommarvisa kan jag:d jaha

annars har jag mest små slöat och kollat på en massa film.. lugna dagar och idag var jag i stan med debbi, blev inköpt en kameraväska.. minneskort, täcke till pina.. godis och lite kläder.. ganska nice om jag får säga mitt:D

jaha... imorgon väntar nattjobb, ska bli skönt att göra nån nytta:D haha
såå hur har era mellandagar varit? är det inte sant att man bara slöar i mellandagarna och mår smått illa av allt godis man vräkt och vräker i sig??


vad mer?? inge mer.. shaoou

Kommentarer
Klara säger:

Sv: Hehe jo, de rök lite och det brann lite i själva ljusstaken men det gick ju bra som sagt, ah förutom med ljusstaken då som var tvungen att slängas :S Ja mest tjejfilmer men vi är ju tjejer så :D Lång kommentar det här blev, kul för dig att läsa hoppas jag!



Kul med gitarren! Då kan du ju kompa dig själv så småningom! Men det är sant, play until my fingers bleed, det gör jäkligt ont i fingrarna :S

2011-12-30 | 10:27:02
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Lina säger:

Har med slöat ganska mycket:) har varit med Elsa:)

2011-12-30 | 11:38:23
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback