mini jul..

jo jag har den tradition att veckan innan tjuvstarta lite med julmaten, blir ofta bara skinka och jansson, men ibland svamp omelett och garnerade ägg.. men man kan ju inte få för mycket av det goda eller? haha

hursom så har jag förstört en tand, de känns värre än de ser ut, men irriterande.. en bit har gått och man är där med tungan hela tiden, en vass kant har de blivit med.. kanske var det knäcken:S haha men nja jag är inte bitter, bara när jag ska laga den.. uscha.. det var ju inte längesedan jag var hos tortyrdoktorn.. men så ska jag tillbaka, fan man skulle bli tandläkare, att få plåga folk och ta betalt samtiidgt?? låter inte de som ett drömjobb:D

hursom så har jag bokat tid till katterna nu, dom ska bli steriliserade, dags nu tror jag:D men jag var sugen på en katt unge:d men lovis vill inte bli mamma sa hon:D

jaja... nu ska jag göra iordning lite mat:D

Kommentarer
Lina säger:

Jag har inte ätit julmat ännu:)

2011-12-17 | 16:07:32
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback