light it up...

igår bestämde jag mig för att gå upp och titta på lucian på tvn, men imorse orkade jag inte gå upp när erik åkte så jag somnade om, vaknade mystikst av nått 1 minut i 7`^^ så jag fick ta täcket till soffan och titta på lucian, fint var det:D och värt att gå upp lite tidigare, synd man inte förtsog de första gången man vaknade:d men jag fick se det iallafall och antagligen mitt undermedvetna för jag vaknade 1 minut i... :D så lyssebullar och jumust till frukost, ganska lagom tycker jag:D

hoppas ni själva fått en bra morgon:D och mycket skön musik från lucian!


Kommentarer
Lina säger:

Glömde bort mig på min vers i tisdags:)

2011-12-15 | 07:53:03
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback