jul jul... strålande jul..

jaha så är det december, den 2 december... juletid som de flesta säger... men är det verkligen juletid? om man tittar ut alltså? inte fan får jag nån julkänsla.. solen lyser och det ser behagligt ut med blå himmel... det får väldigt gärna vara blå himmel på vintern men det är nått med hela dagen som gör att jag har svårt att tro att det är 3 veckor till jul...

jaja, men jag tycker iallfall det är ok att julpynta från den 1 advent och frammåt, och för er som undrar så har jag inte plockat fram adventsstaken ens.. inte ens tänt första ljuset:D men den kommer kika fram nästa vecka för då ska jag börja julpynta ordentligt. brukar göra det runt den 10(lucia) jag hoppades jag skulle jobbat natt nästa vecka för då hade jag kunnat titta på tvn som jag gör varje år.. förra året var det shirley clamp, sanna nielsen och sonja aldeen om ajg inte minns fel, fantastiskt juligt! men nja denna gången jobbar jag... men men jag får väll lyssna på musik på radion istället:D hmm

hursom så var jag ute med tjejerna igår, väldigt nice... sedan tog jag och nathalie de sista avsnitten av buffy och vampyrerna... :D lite sorgligt men ack så bra att vi äntligen dragit igenom heeela serien på ungefär 3 år:D haha men då får man ochså se de så att nathalie var på nya zeeland ett år, så 2 år kan man säga.. haha:D




så avslutningen som sagt var ju awsome:D
va mer? red i onsdags... gick väldigt bra, jag och pina har haft våra delade meningar det sista om hur en ridtur ska se ut, hon vill ha fullfart och fullständigt okontroll.. jag vill inte ha detta, utan lugn och kontroll.. så vi har bråkat mycket det sista... och jag har varit fruktansvärt less på allt... men nja nu häromdagen var hon fantastisk... man glömmer så lätt hur underbar hon är när hon krånglar, men jag får nog ha onsdagsturen i huvudet när hon krånglar nästa gång.. jag vet ju att hon kan, men ibland sitter de riktigt långt inne värkar de som, och även de enkla sakerna är svåra då, som att skritta, eller trava... :D

men nu ska jag snart ut... ska ta en runda och sedan göra djuren...  såå min dag är räddad, sen är de jobb i helgen.. såå jag kommer inte skriva nått mer nu på helgen, ni får ha överseende för min dåliga närvaro på bloggen:D

Kommentarer
Nathalie säger:

Ja det var väldigt trevligt. Awesome att vi tog oss igenom Buffy tillslut! Men vad skall vi titta på nu då? :-)

2011-12-02 | 14:04:49
Lina säger:

Jag har inte heller nån större julkänsla. men men hoppas att den kommer ;)



2011-12-02 | 18:51:56
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/
Linnea säger:

Låter jobbigt!

Zeus har med varit lite krånglig nu.

Men hoppas det löser sig för er! :)

2011-12-07 | 15:47:59
Bloggadress: http://coookielover.blogg.se/
Josäfin :> säger:

Buffy <3<3

Haha nu när ni kollat klart på Buffy måste ni ju kolla på spinn off serien Angel! :D

2011-12-29 | 21:58:12
Bloggadress: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback