haha, lång vecka?

eller hur?? jag är så dålig på att skriva i bloggen, men jag vet inte heller om jag kan lova bättring, ibland är de väll bara så att man inte har lust, iallafall så är det inte skrivglädjen som försvnunnit men orken tror jag... jaja..

jobbade dag i helgen, gick som vanligt super, inga kontstigheter där inte... :/ men idag ska jag rinag shiftchefen och höra mig för lite tänkte jag:D

annars var det lugnt, i torsdags var syrran här och red med mig och hon red pina och jag sigge... det gick bra! men syrran fattade precis vad jag menade med att pina var stum... haha men nosgrimman kasnke hjälper, vi hoppas det iallafall:D

små trött idag, väckte mig själv kvart i 9.. eller nja jag var små vaken... ska kliva in i duschen om en liten stund och sedan ska jag klippa mig senare idag, och nej har ingen aning än... men jag kommer säkert ut med nån ny frisyr, det är liksom grejen.. inte för att ni kommer se att jag klippt mig men ändå:D

sååå.... kasnke blir det stan idag med... men jag vet inte om jag orkar... frågan är när man åker eller om man åker.. ska in på onsdag med för det kliade för mycket i fringarna på borås loppis häromdagen:d jaha...

huhu... trött gäspar som en blå.... nää dags att vakna... sååå god morgon alla! imorgon är det lucia... det ska bli skitmysigt! ska se om jag hinner baka idag,ska även slå in de julklappar jag köpt!!!

Kommentarer
Lina säger:

I morgon så är det lucia:) ska bli så kul!

2011-12-12 | 15:16:27
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback