fredag... snart nytt år...

ja för idag är det den 30/12 2011.... alltså sista 30 för detta året kan man säga för att sammanfatta det, och för att avrunda året..? 2011 gick som alla andra år för fort,, vad hände???

jag kan igentligen inget säga om 2011, för det har inte vart ett speciellt år, inget speciellt hände... Dalen fick två nya familjemedlemmar, Janson och Lovis.... men annars så har det inte hänt nått... vi står och trampar i samma halvrenoverade kök... som för ett årsedan.. fast det har ju hänt lite mer men de e inte färdigt:/

jaha... hur har ditt 2011 vart? kommer det sluta med ett bom? mitt år kommer sluta med ett glas vin och en film... hemma i soffan. mys är det bästa nyårstipset:D tro mig...

jaha... slänger väll in lite random kort så här för att avrunda året... kasnke skriver jag imorgon men jag tror inte jag hinner... jobbar natt, sover och sen ska vi äta middag:D

den snöiga våren, med stelfrusna fötter och ända fördelen (rena hästar) :D

jag hade besök av en räv... när snön började små smälta:D
jag var på boråsridhus och tittade... :D

vi tolkade:D

vi var på göteborghorseshow...

jag sydde ett shabrak...

vi red in Sigge:D

jag gjorde iordning växthuset:D

två små katter flyttade in:D

jag och kusinerna var i kivik:D

jag och mamma var och fiskade, eller nja jag var sjösjuk... men lite fiskat blev de... urk..

fixade extra pannlugg till pina....

åt de första äpplet från våra trän...

lärde mig gravera i glas...

klädde ut mig till pirat...

jag målade taket i köket


såå nja det var väll alla små händelser:D såå shaoo så länge och GOTT nytt år...

Kommentarer
Lina säger:

Mysiga bilder...det var jättekul nere i kivik:)

Svar: Jag håller med, det ser inte så mutande ut precis men jag hoppas att kaninerna gillar dom. Annars så får väl jag ge dom till Klara som lördagsgodis:) GOTT NYTT ÅR!!!

2011-12-30 | 22:02:22
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback