you and i...

hej hå, idag e de torsdag, man får liksom ha lite påminnelse om vilken dag de e för man liksom blandar ihop dom när man e "ledig" helgerna liksom flyter ihop, helt sjukt vad tiden går iallafall..

solen lyser så jag ska ut och kika till djuren, i helgen e det lite inplanareta.. men man får se vad som händer och i vilken ordning...

hönsbytardag i kinna, "kanske" hopptävling, fest hos magnus... eller nja kalas kasnke man kan kallade..

började titta på glee igår... ALLTSÅ JAG ÄLSKAR glee... säsong två e klockren, så rolig och jag garvar heeela tiden, och snygga pojkar:D mums..
varför kan inte sambon sjunga för?? det e nått speciellt med killar som kan sjunga:d och spela instrument:D

nää ut va de, har lätt huvudvärkt, antagligen för jag suttit med näsan i Första boken i twilight serien. så länge jag andas heter den va?? hursom läste jag introt(extra materialet) med hur edward uppfattar bella osv... alltså jag vet att boken är på engelska ursprungligen men den svenska översättningen är inte helt fel, hursom är böckerna grymma, hade glömt bort detta men wow... edward e bäst:D wohooo:P

Noah Puckerman(mark salling) Glee:D yummieee:D

Kommentarer
Klara säger:

Meh Anneli, sista boken heter Så länge VI BÅDA andas första heter Om jag kunde drömma ;) z3

2011-08-18 | 19:05:50
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Linnea säger:

Jag såg glee förra året!

Inte hela men nästan!

Vet inte när han kommer snart hoppas jag!

2011-08-18 | 20:22:25
Bloggadress: http://coookielover.blogg.se/
Josäfin :> säger:

Åhh GLEE <3<3

Gillade också säsong 2 bättre, där synd mina favorit karaktärer mer än i 1:an då det typ bara handla om Rachel, Quin & Finn och barnet :p =)

2011-08-23 | 21:34:05
Bloggadress: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback