skoning :D check!!

så nu har pina fötter igen:D(hihi) såå nu ska man bara börja träna med henne:d ska se om de blir en runda imorgon eller om jag ska vänta lite med det..
kasnke till helgen? se om erik hänger på med, han kan gott träna fläsket på sigge ochså:D för shitt dom e inte nådigt tjocka nu:D

jaha? ikväll eller rättare sagt innom några minter ska vi dra till martin och debbi på lite god mat och dricka:D
såå det kan man säga ska bli kuligt:D

jag coh debbie har börjat på vårat avancerade projekt idag, kallt va de men de gick och bra blev de med tror jag:D hahahhahahahah ni kommer aaaaldrig ana vad...

snart e de dags för trampet med... hoppas bara det inte regnar, får gärna vara skönt och varmt om jag får säga mitt, men man vet ju aldrig eller hur?

vad mer? halsontet släpper lite mmmmmeeeenn jag har börjat snörvla lite, så jag antar att jag e lite förkyld ändå, hoppas bara de stannar på lite..

näää nu ska jag vänat in erik, seeeen åker viiii!

Kommentarer
Klara säger:

Sv: Exakt! You name it!



Har Tilly fått några ungar? Spännande .... ;)

2011-09-01 | 08:17:13
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Klara säger:

Sv: Jag vet faktiskt inte riktigt hur jag har tänkt mig, bebis i 10 år vet jag inte kanske. Men så är de iallafall.

2011-09-01 | 18:11:55
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback