i hear the wind...

god morgon, idag hade jag turen att inte kunna somna om när erik åkte... vilket var vud 20 över 6.. eller kanske inte tur?? haha, men nu e jag uppe, har duschat och grejat lite. blir nog innomhus lite mer idag trotts de fina vädret... vädret ska väll ev skifta? men vi får se... har som sagt kvar i mitt pysselrum att göra:D

jaha? va mer? har inte så mycket att skriva mer än att jag ev ska med mamma och fiska på lördag, och sedan på kvällen kanske de blir middag med svärföräldrarna:D så helgen finns de att se framemot:D

sedan e de ju kräftfisken nästa vecka:D
och helgen där på¨e de hopptävling... Men jag ska inte vara med.. hinner inte träna så mycket som jag vill och dessutom så finns de en hel del annat som ska sitta innan jag tar med henne på tävling, men så e de.. kasnke fegar jag lite men då får jag göra det...


nää om jag skulle ta och käka lite frukost:D

Kommentarer
Klara säger:

Blir de kräftfiske ändå? Sen har du ju Gekås med kusinerna och faster i nästa vecka också :)

2011-08-04 | 17:44:11
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback