hej håå:D

nu ska jag visa mitt projekt lite tänkte jag, har ju grejat lite med de de sista och har vart dålig med att ta kort med här kommer de, passade på idag när de e sol nämligen...
dock kräver de lite mer finess och limm så nuuu hoppas jag på att det ska fungera när jag sätter på det igen:D haha



som vi alla vet är pinas pannlugg inte den största i byn:D dessutom nu när hon haft flugskydd har den skaft bort mer:/ stackars pina... dock tycker jag hon förstjänar lite mer pannlugg:D haha
såå jag gjorde så här..



fint va??? haha
kan ni ana hur jag gjort?? jo jag ska berätta...
jag klippte simsons svans för någon vecka sedan för den var för lång, och då fick jag nästan 25cm svantagel i handen... hmm tänkte jag och stoppade det i fickan... när jag kom hem tvättade jag det och började pula lite... jag sydde likson som ett nackskydd i vanligt tyg, som ni ser på bilden ovan, och i detta sydde jag fast manen i olika länhder så den ser verklig ut... dock!!! simsons svanstagel är sååå mycker grövre än pinas hårliknande man och lugg så man ser en liten skillnad på det, ochså är simsons svans fortfarande (gulaktig) pinas man e vit!:D
men va tycker ni??? är jag påfäng??? haha ska säga att jag bryr mig inte så värst mycket om hennes pannlugg så, men tänkte att jag skulle fästa den på grimman istället så slapp jag flygskyddet:D right? såå åsikter??

Kommentarer
Nathalie säger:

Haha en hästtupee - fantastiskt! :-)

2011-08-20 | 17:02:03
Malin Gustavsson säger:

Haha det där var ju riktigt smart ju. Vilken bra grej!

Kram:)

2011-08-20 | 21:05:51
Klara säger:

Hårförlägning :) Hon blev ju jättefin!! Man tänker inte direkt på att de kan ha suttit på en dubbel så stor ardenner ;P



Kram<33

2011-08-20 | 21:53:09
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
lina säger:

ser faktist verkligt ut med simsons svans i pinas pannlugg:)

2011-08-21 | 12:22:53
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/
Jessica säger:

De var en reiningryttare en gång dom hade gjort likadant men hon hade missat att i den klassen var man tvungen att visa bettet så när hon gjorde de så åkte pannluggen automatiskt av också! :P haha pinsamt! =)

2011-08-24 | 20:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback