hej håå

dags för en uppdatering va? lördagen kom och jag red upp pina på sommarbete i snärsbo, skönt att rida av sig träningsverken lite:D not..
men hon skötte sig duktigt och det blåste bort en del orosmoln som jag haft, hehe men men, erik körde upp sigge och när jag kom upp hade han hittat ett gyttjehål, alltså vi snackar CRAZY gyttjehål, man kunde knappt se bläsen på honom:D kort kommer...

dock hoppas jag inte pina hittar det hålet... :D skillnad att rengöra en brun häst och en gul häst:D

söndagen kom och jag och Sandra åkte och kollade på transformsers 3... vad kan jag säga:D love transformers... dock liite för lång för jag fann mig undra ibland när den skulle ta slut, men såklart as balla robotar och häftiga effekter, krävs nog en riktigt dålig film innan jag kan säga att transformsers suger.. misa love them:d jag e en robotnörd... störde mig ochså på att dom dödade min favorit robot:(  
r.i.p Ironhide.....

dock såg jag trailers på minst tre filmer jag måste se..


-crazy, stupid, love
- conan (sorry men jag måste nog se den)
-battleship (alexander skarsgård e med i den)

hursom sååå tittade jag på narnia och Prinscaspian och skeppet gryningen...
okey, ni alla vet ju att jag älskar narnia böckerna... MEN jag måste nog säga att denna följde boken bäst, och var riktigt snyggt gjort, fann mig vissa stunder häpna över hur välgjord den var:D men den får inte mer än 6 av 10 ändå, för det är ändå nått med den som gör att den blir tråkig... dock kan jag ju bara säga att prins caspian blir hetare och hetare:D

nää om man skulle äta frukost kanske, typ drack bara och åt en baugette igår... nån glass blev de me...

Ska lyssna igenom soundtracket till transformers 3, måste säga att Steve jablonsky is the shitt.. ett jäkla underbarn är han:D

lägger in ett ex från film nr ett

Kommentarer
Klara säger:

Vad handlar de tre filmerna om som du sett trailar på?

2011-08-02 | 18:19:48
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback