fuckat

skrivit ett långt inlägg så trycker ja fel och så försvinner de... suck men men jag orkar inte skriva om allt men lite kortfattat... erik coh jag har åkt lite fyrhjuling idag och JO de e höst, inte fasiken kände jag några sommar vibbar iallafall.. den där värmen dom pratat om kom iallafall inte idag? bara höst som sagt.,.


jag och erik åt ochså det ända äpplet som vuxit på de nya trädena:D vi delade eller rättade sagt jag fick nog mest men gott va de, de tyckte pina med för hon fick skrutten:D
stannae till på starred med och hälsade på debbi och co.. dom var förkylda.. eller nja martin och debbie iallafall.. ungarna var inte de... som tur va:D

hoppas hon e enna bättre i morgon:D

ljuspartyt närmar sig så jag ska börja kika på vilka som kommer osv, ska se om jag kan få ned på papper vilka som säkert kommer. hade vart kul om många kom och kikade iallafall:D om inte annat så kan man ju komma och fika och shööta skit:D

nää nu ska jag kika vidare:D väntar på att Min lover ska höra av sig:D

Kommentarer
Nathalie säger:

Hihi - tack för ikväll, mysigt som vanligt!

2011-08-17 | 00:49:22
lina säger:

det är tråkigt när man klickar fel, ialafall när man har skrivit ett långt inlägg;D

Börjar skolan i morgon;( det kommer väll gå men jag vill ha ett längre sommarlov;)

2011-08-17 | 10:09:14
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/
Linnea säger:

ush inte höst:(

Jag har hittat min dröm ponny Zeus heter han<3

2011-08-18 | 06:00:09
Bloggadress: http://coookielover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback