drowning...

hej hå alla i sommarvärmen? eler nja sommar och sommar, jag får riktiga höstkänslor nu, det är så där friskt och kyligt i luften och den luktar höst, antgaligen bara för att de regnat så möe..

idag har jag gått upp tidigt, hela 20 i 7 för hovslagaren kom:D så nu är pina barfota och nyvärkad... hon får gå barfota en månad till:D sedan åker nog dojjorna på igen:D

jaha? vad har hänt i helgen då? erik har gått på semester vilket betyder en massa gnäll här hemma:D näää men man är inte van att umgås 24 h om dygnet... sorry men de e så. man liksom trampar varandra på tårna och känner sig små irriterad,, men jag antar att vi vänjer oss snart...
ska damsuga strax..... se om jag kan börja med mitt projekt:D måste bara komma på hur jag ska få ihop de. men ni ska få se:D kanske e jag fåfäng:D

ska lägga in ett kort inlägg med en massa bilder sen... så bye så länge

Kommentarer
Klara säger:

Ska bli spännande att se vad du har hittat på :)

2011-08-09 | 11:58:20
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Klara säger:

Sv: Heheh nä de är ganska bra inspiration när man skriver om de jag gör :) Om indianer ...

2011-08-09 | 12:49:36
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback